Beoogde samenstelling per 1 juli 2018 vanwege (her-)verkiezing na drie jaar
Voorzitter
Mr. drs. D. Vergunst |
Plaatsvervangend voorzitter
Mr. A.J.C. van Bemmel |
Leden namens bestuur |
|
Lid, gekozen door besturen
Mr. W.N.L. Donker |
Plv. lid, gekozen door besturen
Mr. B. Bouter |
Lid, gekozen door besturen
Prof. mr. dr. ds. W.A. Zondag |
Plv. lid, gekozen door besturen
Mr. C.G. van der Staaij |
Leden namens personeel |
|
Lid, gekozen door personeel
Drs. S. Stoop |
Plv. lid, gekozen door personeel
Mw. mr. M. Jongsma – van Helden |
Lid, gekozen door personeel
Mr. A.J. den Besten |
Plv. lid, gekozen door personeel
Mr. L.G.I. Barth |
Griffier
Mr. J.S. Beukens
|
|
Tegenkandidaten
Conform artikel 6 lid 1 van het Reglement moeten (plaatsvervangende) leden worden gekozen op voorstel van het bestuur van de VGS en de RMU, waarna de instellingsbesturen en de leden van het personeel binnen vier weken na plaatsing van dit bericht tegenkandidaten kunnen voorstellen. Indien binnen deze termijn geen tegenkandidaten zijn gesteld, zijn de voorgestelde kandidaten gekozen.
Over de commissie
De commissie is bevoegd kennis te nemen van verzoeken van werkgevers (VGS-scholen) om identiteitsontslagen van werknemers. Meer informatie over de commissie en haar werkwijze vindt u hier. Hier vindt u ook de reglementen van de commissie, waarin de verkiezingsprocedure beschreven staat.