Vaak komt het voor dat er in of buiten de les nog kantoorartikelen nodig zijn. De leerkracht merkt dat de benodigde producten niet op voorraad liggen. Deze moeten dan last minute nog gekocht worden, dus hij fietst even snel naar de kantoorhandel om de hoek. Het bonnetje van de aankoop wordt vervolgens, net als alle andere bonnetjes, bij de administratie afgegeven zodat het aankoopbedrag teruggestort kan worden. Op zich een kleine moeite, maar tel hier alle andere bonnetjes van collega’s bij op en u zult merken dat er jaarlijks een hoop tijd en geld verloren gaat aan dit soort administratieve handelingen.
Overzicht in een oogopslag
Maar wist u dat dit ook anders kan? Bestel namelijk alle producten bij dezelfde leverancier en u krijgt slechts één verzamelfactuur. Dit kost intern minder tijd en zo bespaart u ook op de kosten. Precies om deze reden heeft Schoolinkoop een collectief voor de inkoop van kantoorartikelen opgezet. Deelnemende scholen besparen daarmee alleen al op de aankoop van de kantoorartikelen ongeveer 25%. Dit is allemaal mogelijk door de goede prijs- en kwaliteitsafspraken die Schoolinkoop heeft geregeld. Door het uitvoeren van het contractmanagement wordt de school totaal ontzorgt op het gebied van het inkopen van kantoorartikelen.
Benieuwd naar hoeveel uw school kan besparen? Neem dan contact op met Schoolinkoop. Vul dan hier uw gegevens in en Schoolinkoop neemt vrijblijvend contact met u op.