VGS

Waardering

Dit keer is gekozen voor gepersonaliseerde evaluaties, waarbij klanten directe feedback konden geven aan de medewerkers. Er zijn in totaal ruim 100 evaluaties ingevuld, met een gemiddelde waardering van een 8,7. Daar zijn we dankbaar voor.

Naast dit algemene cijfer – dat overigens voor alle afdelingen min of meer gelijk is – blijkt uit de evaluaties dat alle klanten ons aanbevelen bij collega’s. Verder is er ook grote waardering voor het persoonlijke en vaak informele contact. We hopen dit in 2019 voort te zetten.

Gemiddeld waarderen onze klanten ons met een 8,7!
Uit klanttevredenheidsonderzoek 2018

Ontwikkelingen

Maar er zijn nog meer dingen die dit jaar onze aandacht vragen. Denk aan een nieuwe professionaliseringsgids van de VGS Academie, het VGS klantportaal, de campagne ‘Uurtje voor de klas’ en de introductie van onze administratieve-  en adviesdienstverlening in nieuw geformuleerde pakketten. Daarnaast willen we met de HR data-analyse en andere instrumenten meedenken met toekomstgericht personeelsbeleid.

Graag dragen we ook in 2019 bij aan de groei en de bloei van onze scholen. Hebt u ook behoefte aan kwalitatief hoogwaardige dienstverlening? Neem dan contact op met Gerard Klerk.